Wednesday, May 13, 2009

zaffran dan gewenya..Checha

Ini zaffran dan Humaira..panggilnya Checha..Checha dan Zaffran lahir sama hari di USM juga..pd 1 Rejab 1429H, 4 Julai 2008. ibu Checha, Dr Susi, doc dr Indonesia dtg buat mster di USM..Checha dan Zaffran selalu berjumpa petg2 bila ibu Zaffran bw jalan, dan bibik Checha bw Checha jalan sb ibu Zaffran dan Ibu Checha duduk dkt perumahan Usains ...

pada suatu petang, Zaffran yang bru pndi berjalan bertmbung dgn Checha dalam stroller merahnya di bawah pokok..mereka bersembang cara budak2 sembang..(tak phm apa..hahaha)

ini mgkin ayat mereka..=)


Zaffran : Hai Checha..lama tak jumpa..tgok saya dah boleh jalan dah..cantiklan rmbut awak..
Checha : hai Zaffran..iyer ke?saya belum boleh jalan..kena tolak dlm stroller...rmbut awak pun cantik juga..lebattt...

Zaffran : nak saya tolong tolakkan awak Checha?
Checha : hmm..boleh juga..tnjuk skill ya???

Zaffran : meh saya tolakkan awak..kita jalan tgok ayam Pok Kar ya..

Checha : Zaffran, laju la lagi...best la kena tolak..rugi awak kena jalan sendri....!!!

zaffran : best tak saya tolak awak???
Checha : Best best!!!nak lagi....tolak la lagi...

Zaffran : ok...nnti saya tolak awak lagi...




4 comments: