Thursday, May 14, 2009

jauh hati..

aku jarang nak jauh hati atau kecil hati dgn org...tapi once aku jauh hati, hmm......
apa yg sbb aku sllu jauh hati?hmm..sllunya psal bab berjanji dgn aku..aku jnis aku dah jnji aku akan cuba tunaikan camana pun..tp kalau org ambil ringan atau tak tunaikan jnji tu, aku rs sdih sgt dan jauh hati sgt...esp bila ia disulami dgn ayat2 power...

n aku tgh jauh hati skrg...aku tgh sdih sgt...bnda kcik tp aku tak sgka nak jd camtu...aku tk sgka dia akan ckp cmtu pd aku..it feels like a slap to my face..dia closest fren aku.. =(
dr jauh hati, kini menjadi kecik hati..huhuh..

people say its give n take in a relationship..I know i will forget bout it sumday, but rite now...aku sgtt sdih dan jauh hati...

7 comments:

  1. apasal? jgn la sebab satu menda buruk dia buat, ko lpa berjuta menda baik yg dia penah buat kat ko.... btw, takes ur time.... kadang2 kita ada hak untuk selfish... huhuhuh...

    ReplyDelete
  2. salam LadyQay,

    hmmm.. sapa lah tu yg buat Qay kecik hati ni... adat berkawan gitu lah.. kdg2 bila dah baik @ rapat, sedap2 jer kwn tu melaser kita & take for granted perasaan kita...

    byk2 kan sabar yer Qay.. life's like that..

    ReplyDelete
  3. awat berjauhan hati nih?!
    jgn sedih2 ek..

    hmm,xtau nak shout kat ner,so shout kat sini jer la..huhu..dah cari 2 kedai,satu charity shop,satu kedai buku yg murah..dua2 xdak langsung buku yang dilistkan..nanti nak pi tgk kedai buku yang mahai lak..n kedai yg akak kasi link tu..nanti ek..

    exam lagi sebulan...ngaaaaaa~

    ReplyDelete
  4. teng, takde la lupe pun kbaikan dia, dia ttp kwn baik aku..cum kcik hati je sb tak sgka boleh kata camtu kat aku....

    kak yong, tq..mmg adat hidup gitu..kdg baik bdg terusik..hheheh

    rehan, tq..susah2 aja..kalo takdak sgt, kkk order je la nnti yang kat abebook tu..nnti kkk ltak shoutout box tu..hahha

    ReplyDelete
  5. weh, ko marah aku gak ke? pasal lum sure dpt pegi gath tu? mem, aku minta maaf kalau wat kau kecik, sakit hati.

    ReplyDelete
  6. takde la normm, takde apa...saja gatal je..hehehe..ko dtg tauuu nnti...

    ReplyDelete