Sunday, May 31, 2009

yang tidak ditunggu dinanti

alahaii....yang tidak ditunggu dan dinnti itu dtg juga.slps 9 bulan ditambah dgn 10 nak msuk 11 bulan perginya, ia dtg kmbali...huhuh...aku dah lama lupa pd snsasi dan perasaan itu..sdikit tak slsa rs sb dah lama sgt ia pergi..hampir terlupa aku perasaan itu...
aku menanti dgn cuak smda stok ebm ku menurun spt kata2 other mommies...but stkt ni Alhamdulillah....nmpknye msih maintain...aku doa spya susu ku trus maintain agar aku dpt truskan BF till 2yrs...


smlm MIL aku btnya satu ayat taktahn padaku yang buat ku ter zappp skjap..." smpi bila nak bg susu bdan? tak mau cmpur lgi?cukup ke susu tu ?"

aku dgn tnang mjawab " sampai dua tahun mama,InsyAllah cukup..dia (zaffran) pun dah mkn kan...mnum pun bnyak, mkn pun bnyak...InsyAllah ckup smpi dua tahun.."
harap2 nye, soklan ini tidak ditanya lagi pd aku sb aku trasa sdih sb trasa aku mcm tak mmpu nak Bf anak aku till 2thun je....if Ummi blh, Jen boleh smpi 3thun, aku lagi la boleh..kan kan kan???


7 comments:

  1. err xpaham la..boleh explain ayat mudah?

    ReplyDelete
  2. xpe..xperlu phm...utk ibu2 shja n bapak2..nnti dah jdi bapak kkk bgtau..haha

    ReplyDelete
  3. lang rasa lang tau..hhahha..kalo bf ada bnda yg stop skjp..kuikui

    ReplyDelete
  4. insyaAllah..teruskan mengepam dan berdoa.moga sama2 mencapai impian...

    ReplyDelete
  5. Ha, abg x faham.. Acik pun dah faham.. tapi banyak konpius dia..

    ReplyDelete
  6. heiya...! this blog should be more informative and understandable haha

    ReplyDelete