Tuesday, October 27, 2009

warghhh rugiiiiinyerrr...

pg tdi tgh siap2kan beg zaffran n nak kuarkan botol2 susu kosong yang selalunya dah dibasuh oleh nursery utk dibasuh sekali lagi...sekali nmpk ada satu botol susu yang masih ada ebm hampir 3oz yang zaffran mgkin mnum ptg tu tak bis sb lpas tu dia sbuk dok mkn donut tanpa gula....

wehhhh 3oz tuh..ruginyaaaa..rs sdih sgt tgok susu tu tak bis n dibuang camtu je sb dah tak elok ...penat aku pam weh nak dptkan 3oz tu, buang gitu jerk....

sllunya kak ani, if susu tak bis dia ltakkan d poket luar beg so aku tahu susu ada baki lgi, on the way aku akan pstikan zaffran mnum abis...mgkin anak kak ani yang tak biasa yang letakkan dlm beg tu...

td pg aku dah ckp ngan Ika, if susu tak bis tlg makesure ltak dkt tepi beg, jgn dlm warmer beg..huhuhu...

sedih sedih sedih.....penat aku pam....buang jer...sob sob sob

5 comments:

  1. dah lamer x pam susu sendiri.. mmg mase time2 pam susu sndr dulu, rs sgt sayang kalo susu x abis n buang.. kalo susu formula tu buang, xder plak rase rugi..

    ReplyDelete
  2. faham2..ku merasai kesedihanmu jua..

    ReplyDelete
  3. faham sngt pe dirimu rasa
    dlu msa damia dijaga di taska
    susu pam selalu saya terpksa buang sndri sekali buang 2bekas isian 2oz (maknanya 4oz sekali buang)
    sbb taska kata bb xnk nyusu :(
    pernah sya buang sndri susu yg dipam smbil ngalir air mata!

    penat2 kita memerah org tak hargai pn :(

    ReplyDelete
  4. haah mmg sedih if susu yg kite perah sendrik kene buang...syahduu je rasa sbb bukan senang nak perah tu...huhuhuhuk

    ReplyDelete