Monday, January 11, 2010

my 1st article ever...


yesterday, saja menjenguk page
1Superkids membaca artikel2 yang ditampalkan...heheh..suddnly terperasan one article of mine yang saja2 suka2 hntr about weaning diet..sgt suka sb dgn harapan ilmu2 yang aku ada dpt digunakan dan dikongsi bersama buat pnduan mommies lain..

kwn2 aku sllu ckp suruh aku tulis artikel n ummi juga pnah soh hntr artikel ke majalah..tapi ntah kenapa tak tertulis2 wpun bnayk sbnrnya idea yang nak dikongsikan bersama..esp bout diet anak2...kdg2 tgok mjlah2 mamibaby yang ada dietitian yang merupakan anak didik aku dulu, kwn2 yang mmberi artikel atau soal jwb diet, nmpk mudah je..hihi

takpela..pelan2..InsyAllah...ada rezki aku menulis..hahaha...

so guys, check out 1superkids utk artikel2 yang hebat...just click dkt banner di tepi sidebar...




No comments:

Post a Comment