Tuesday, March 10, 2009

Semoga Amir Yusuf tenang disamping Nya..

arini aku mbuka blog setelah bbrapa hri mnyepi dek ksbukan di kampung dan melayan kerenah Zaffran Rizqi yang tidak sihat buat dua tiga hari yang lalu....aku melihat post teh mgenai Amir Yusuf...

segera aku mbuka blog Fajar http://www.fajaril.net/blog/ utk melihat entry tbaru...sebak rasa di dada membca post mgenai kepulangan Amir Yusuf ke pangkuan Yang Maha Esa...aku sudah lama mengikuti perkembngan amir yusuf di layar maya...wpun tidak pernah bersua muka dan suara, tiap kali mbaca post ayah Amir Yusuf, hanya doa yang mampu diutuskan dr kejauhan buat Amir Yusuf sekeluarga...air mata seringkali bergenang tiap kali membaca post2 Ayah Amir Yusuf..

ditambah pula, aku bekerja di wad paeds, aku boleh mbayangkan apa yang di tuliskan oleh Amir Yusuf....detik2 terakhir Amir Yusuf aku ikuti dgn perasaan yang berdebar..tiada apa yang mmpu diungkapkan melainkan doa agar Amir Yusuf dieberi kesembuhan dan dipermudahkan segalanya...namun Allah Maha Mengetahui apa yang tbaik bagi hambaNya..

semoga Allah mmberi 1000 ketabahan buat ayah dan ibu Amir Yusuf....semoga Amir Yusuf tenang di samping Nya....al Fatihah

No comments:

Post a Comment