Tuesday, March 3, 2009

harapan yang hancur..

3 mac 09

utk kesekian kalinya kegrossan dlm mknn mbuat kan harapan aku hancur utk mkn mknn yg sdap...huhuhu...pg td aku sggah bli nasi lemak yg sdap yg mmg aku sllu bli pgi2...ms bli tu tah napa hti dah rs tak sdap....

aku naik wad pgi2 n settle tgok patient sb krg ada meetg dgn fisio..pnat bckp n bdiri kat wad, aku trun n bncuh susu with oat nak mkn nsi lmak tuh..bru nak mkn, tnmpk sumtgkat sambal ikan bilis yang meletup2 sdapnya tuh....belek punya belek....heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....gelinya.....
aku soh kak za tlg tgok....sah!!!!trus buang nasi lemak tuh...eiwwww..grossss..smpi skrg pun msih trasa kegelian tahap melampau......tobat aku tak bli dah nasi tuh....

akhir cerita, mkn roti bun coklat gardenia ngan susu je.....hancur harapan aku nak mkn nsi lemak yg sdap....

hmm..ada apa????kcik je bnda tuh..ulat lalat tuh..eiwwwwwwwwwww.......geliiii ok....sama ja kes ngan siput babi dlm sayur bayam ms kat HUKM dulu...n ulat dlm dalca ms kat KISAS dulu..hmmm apa lagi...aku la yg sllunya bernasib baik atau malang utk tjmpa bdna2 tuh...eiiiii...

3 comments:

  1. eiwww...ada ulat la plak..geli gilos..lang pnah jumpa ulat dlm buah ja..tu pon bleh mkn lg buah tu..hai...malangnya nasib awak..takde rezeki la tu

    ReplyDelete
  2. kakak mmg sllu naib tak bek tau...

    ReplyDelete
  3. kan dah export ikan bilis versi Kedah. boleh masak cendiri.

    ReplyDelete