Thursday, January 29, 2009

a hole in my heart

sisters by blood n relation....

29th Jan 09

Ngah lang abng balik arini...diorg btolk td pg but aku takde di rmh sb aku kena keje...zulffi je yg tlg hntrkan diorg do muka pntu...ms naik kete pg td pun sdih ja rs dlm hati sb aku tahu lps ni aku takkan jmpa Ammar lg...probably end this yr if umur msih pnjng...tpisah dek bbrpa lautan dan ribuan KM..sdih...sb my little bro is getting bigger, more matured n not the so little boy I can pulas tlnga bila nakal mcm dulu...

ms aku sbuk balaja kat Kisas n UKM aku agak sbuk ngan life aku sndri n with my things yg dok serabutkan kpla aku, aku tak smpt nak rapat sgt n amik kisah sgt psl dia...then bla aku dah mula keje ada la juga aku p tgok dia weeknd di SMAPK n bila dia dah p nak p KOREA aku dah pndh ke KB...huhuhu...so skrg jmpa pun sthun skli kot...aku rs since ms dlm pntg, aku jd lbih rapat ngan abg n lbih kenal dia in n out sb ms tu dia dok d rmh n bnyak tlg aku, smbg ngan aku, gosip n melawak ngan aku..bila dia g KL meetg la , kem la, reunion la apa tah lg, make me actually counting the days smpi dia blik sb aku sunyi dok umah..huhu...the man he become, make me respect him more as an adult n love him more as my bro...hmm...aku plan nak smpn cuti bnyak2 thun ni so hjg thun or awal JAn dpan bila dia balik cuti aku plan nak balik penang n stay di sana with him n my other sibs lama2...huhu..sb silap2 hari, kitrg mkn nsi mnyak plak hjg thun ni..bohooohoooo...harap2nya tak jd la.sb I still want him to be my bro...just my bro not sumone else...he will always be my little bro yg aku ngasuh kcik2, yg buas memanjat sana sini, jatuh meja smpi kena jahit, kena timpa motor Pakcik Azman, yg suka main basikal tgh2 trik mtahri dgn beskal kuningbhitam dia tuh, yg smpi buat dia 'masak'..huhuhu..




ngah pun tah bila akan jumpa lg..probably Raya Sept nnti kot..huhuu..wpun tpisah dek gunung ganang n segala hiway yg pnjng, but InsyAllah ttp akan jmpa gak...
sdih sgt rs arini..rs ada hole dlm hati aku ni yg mcm sepi n ksg ja...blik ptg ni,rmh aku akan kmbali sepi tnpa gelak tawa adik2...n bila tah lg akan dpt kumpul rmi2 lagi...dtgnya skjap sgt...tak smpt n tak puas aku nak bmnja dan bw berjalan n p cari sate...lang...nextime awak dtg kkk p cari sate ok..sian awakk kmpunann nak mkn sate klntan....huhuhu..

No comments:

Post a Comment