Friday, January 2, 2009

feeding my babe


26 Dis 08

today aku start bg Zaffran mkn bubur nasi yang telah di blend kan...aku tsgt la excitednya nak bg dia mkan kan...mggu lepas dah siap g cari bowl n sudu.. n of cos as usual, POOH la kan..Hajra geleng kpla je..hahaha..aku decide nak start arini sb arini ari Jumaat...zaffran lahir ari Jumaat; penghulu segala hari, mula minum susu ibu ari Jumaat, so mkn pun biar la bermula ari Jumaat..so lps ni aku nak kenalkan mknn bru kat dia pun aku nak bg ari Jumaat..moga berkat InsyAllah...

so ms mula2 bg mkn, dia mcm tak mau telan, dok tolak kuar..but skli lg bagi, dia dah mkn..excitednya bkn men...mkn, abih la dlm 2tbsp...aku tak bg bnyak sb bru kenalkan lgi..sok pula ok....

27hb Dis 08

arini ms mula nmpk ja mgkuk n sudu dia yang berisi bubur dia dah mjerit2 xcited tak sbr nak mkn..skli mkn dlm dua tiiga sudu pstu nangis takmo...bg susu..lps tu bru bg mkn lgi..kali ni bru abis dlm 1bowl gak..heheh..

n the next2 daynya aku bg bekal mkn kat nurseri,,sdih tak dpt bg mkn sndri..but nak wat camana kan...huhuhu...mmm next week nak bg puri sayur lak..hehehe

3 comments:

  1. dari dlu sampai skang....
    tak abih2 ngan pooh dia....
    fav kaler, blue...
    huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. hehe..apa nk wat....ank pun kn ikut suker pooh..ko tk tgok brg2 ank aku..slmut topi, net dia sumer pooh..

    ReplyDelete
  3. huhuhu...
    itulah qay...
    nasib baik baby boy, matching ngan kaler blue....
    kalu baby girl... pink kaler...
    huhuhuhu..

    ReplyDelete