Monday, November 23, 2009

&ita Maternity's Giveawayy




skrg ni aku dkt opis di kelilingi collegue2 yang tgh magndung...thun lps giliran aku, thun ni giliran diorg lak..sumenya tgh sarat2 belaka..tgok org pki baju mngandung cun cun sdih lak tak dpt bju mngndung yang diingini dulu...sebabnyeku tak berkenan dgn lengan yang tiga suku itu..nmpak aurat...wpun boleh pki stokin lengan, tp aku yg sntiasa alergik ngan peluh ni akan naik exzema, mls trus jdnya
  1. pastu kain yang agak jarang n sllunya senteng utk org yang tggi mcm aku nih..hehehe
  2. dan tak lupa tak jumpa lgsg design yang menarik hati ku....huhuu...
tapi sekali tertgok di blog Cik sitisifir pasal maternity Giveaway nih, saja la
usha2 kan..

n saja nak join spya org2 yg tak bernasib baik mcm aku ni dpt la merasa pakai baju yang cun2 tuh...

&ita maternity Online store ni bnyk baju mengandung n bfeed yang wahhh bombastik designnye...

tak caya????

tgok ni....

cardigan yang bermacam2 kaler...fuhh aku sgt suka sb kaler pink...



dan juga blouse mgandung nih....tapi memang kena pki bju selapis lagi la nak cover aurat2 tuh..hihi

yang paling tak tahan adalah lycra mternity dress ni...dahla warna pink..labuh dan lengan nya jugaInsyAllah menutup aurat ku...



DANNNNNN, tak dilupakan juga baju utk bfeed

seperti ini yang sgt la cun pd aku, simple n cute..tak bfeed pun boleh pki...

dan jubah ini lagi la minat aku.....

senang kata sumenye aku minattt..

InsyAllah next pregnancy aku tahu dah nak tuju ke mana nak bli..or sng kta surf web mana..heheheh

haaaa..give way ni hadiahnyeeee... adalah

set of 2 combimini socks nih

dan juga cardigan nihh
...
so nak join giveaway ni, you all cek web &ita maternity ni oke


No comments:

Post a Comment