Friday, February 6, 2009

zaffran dah pandai memanjat

penatnya berdiri....rest kjap

uish..skill baru ni...

tgok saya berdirii....




6 Feb 09

actually last Friday lg event ni jd but aku tak smpt nak mnulis...last week aku ltak zaffran dlm cot dia..smbil aku bring2 lg atas katil smbil tggu Subuh masuk..msa tu dia dah jaga sb mlm tu dia tido awal....ttba ja aku nmpk kpla dia tak terjengul kluar dr cot..aku tgok dia dah bleh bdiri sndri smbil tgn pgg tepi cot dia tuh nak tmpung bdn dia...aku ingat mcm tipu je tuh, so aku baringkan dia balik,,dia punya la marah..dia pgg tepi cot tu n dia tolak ngan kaki dia, spya bleh bdiri kat tepi cot tu.... ishhh..cptnya anak ibu dah nak bdiri..merangkak pun blum....nak memanjat dah..skrg ni, tepi sofa pun dia dah bleh pgg n bdiri..but kena jaga2 gak sb kaki tak stabil lagi..tkut tblik...kalo duduk je, msti dia akan pnjat atas org n cuba utk bgun b diri...n sllunya bjaya..td dia dok pgg anak tgga ptama rmh aku...aku dok 'aaaapppp.'' dia brnti jap..pastu smbg balik..but bila aku dok tgok2 dia tak jd truskan..baru testing market kot.hahaha.. cpt je anak ibu mbesar.huhuhu..lps ni tak sdar dah bleh berlari dah...huhuhu

No comments:

Post a Comment