Thursday, June 12, 2008

contraction????

aku dtg pg td dgn pelbagai plan utk siapkan keja n kuar dgn Hjra lunch nnti pg hntr poster di Pjbt kshtn then ke MPKB utk bli kain songket Lang.n mkn brownies with ais krim bila balik nnti...then ttba dtg kja rs skit perut yg memulas yang amat yg buat aku bpluh2...nak kata silap mkn, td mkn roti 3kpg with tlur n susu...takde yg plik2...hmmm..plik....tp skitnya bhgia atas perut shja..n the bby keep moving n pushing dr dlm buatkan smkin skit....aku pg toilet sb ingt silap mkn, but the pain keep coming..then Kak Za ckp mgkin tnda2 nak sblin dah...so tggu la...bila truk sgt skitnya mmg rs loya n nak mntah..abis dah kuar susu n roti td...rs better skit sb takde bnda dah dlm perut.. nak pg labour room pun rsnya takle buat aoa jg..bttr aku dok opis n wait till air pecah...ada hjra kam, kak za suma...bttr drpd Dr n misi yang tak knal...huhuh

aku msg abumi minta ampun maaf atas salah silap aku slma ni..tkut tak smpt minta ampun dr abumi..n aku msg zulffi bgtau aku mnta ampun maaf atas suma salah silap aku..pg td mmg tniat nak salam tgn dia lps solat n minta ampun but dia baca Yasin trus tlupa...hmmmm...

the pain keep coming evry 10minit...bila skit tu kuat mmg rs nak nangis suma ada....tak dpt nak gmbrkan btapa skitnya rs....spt mcm kn sggugut but lg skit dpd tu..blkg skit skit2.....hmmm..nak blik je rs but if blik jd papa lg payah..so bttr aku dok opis...sng if nak g labour room n rmi org ada kat sini...rs lega skit...hmmm..risau...anxious sumada..aku tkut zulffi tak smpt blik kja utk bsama aku ms bslin ja..Ya Allah..minta dipermudahkan.....rupanya bkn mudah nak bslin ni....skitnya hnya tuhan yang tahu..btapa bsar jasa ummi mlhirkan aku dan mngndungkan aku....Ya Allah...permudahkanlah aku bslin nnti...kurgkan skit ku ini...brikan aku kekuatan....amin..

No comments:

Post a Comment