Tuesday, January 15, 2013

Dana Buat Taman Tahfiz Quran

Assalamualaikum smua

baru2 ni sy ada buat promosi bgi siapa yang bminat  utk menambah saham akhirat kalian In Sya Allah. 

saya mgutip dana utk memperbaiki dan upgrade prasarana d Maahad Tahfiz Darusalam yang menawarkan kelas tahfiz dan akademik utk  pra sekolah shingga darjah 3. syukran syukran pd insan insan yang menyumbang kan dana kcil atau pun besar, ataupun drpd bntuk tenaga, masa, kredit sms  dan juga kepakaran .. hanya Allah balas semua bakti kalian...tiada yang dpt sy ugkapkan mlain kan doa agar Allah berkati hdup kalian skluarga dan tmptkan kalian d Jannah Nya...





dan ini adalah antara bbrapa perubahan yang telah dijalankan...

saya tnjukkan gmbr dahulu dan skrg ya...










dan ini adalah sbhgian gmbr terbaru ...




meja dan peralatan kelas pra yang telah diganti baru..dahulu uzur benar dan tiada kerusi utk anak2.
budak budak yang tsnyum riang...



rak utk letak buku2 dan juga flipchart dan carta carta pmbeljaran.

masih ada yang blum siap spt cat akan cat lagi utk tambh baik..buat ms ni, laptop dan pc sudah sy perolehi hsil dana semua pihak utk kgunaan guru2....lagsir juga sudah siap dan blum di psg lg...Insya Allah nnt sy upload gmbr yg tkini.... =P  kami juga sdh bjaya mndapatkan pc dan printer utk kgunaan TTQ. Alhamdulillah...moga ia mmdhkan kerja dan usha guru2 yang mndidik tnpa jemu. 


dan bilik library atau bilik aktiviti msih blum di blikan perabot.ssghnya masih bnyak yang perlu di upgrade..namun pelan pelan kami usha kan..rome was not built in a day... =)

dan saya juga masih mgumpul dana second round utk mmperbaiki bbrapa prasarana yang agak rosak spt tukar frame tingkap yang reput d makan anai2, buat laluan bttup utk pelajar k kantin, baiki toilet dan lain lain. dan juga mmblikan kerusi dan meja baru utk guru mgntikan meja yang sudah uzur. 

sumbangan anda sangat di alu alukan... boleh hubungi sy spt poster d atas utk sumbangan ya..

sya juga nak ucapkanskli lg bbnyak terima kasih di atas smua sumbgan yang telah diberikan smda sikit atau banyak...moga Allah mbls nya dgn yang setimpal nya dan moga ia mjdi saham pncen akhirat kelak..amin amin  amin....

No comments:

Post a Comment